שירות נוסף אותו מספקת סנטגרף הוא שירות העתקות בשחור לבן ובצבע. שירות זה כולל אף סריקות רבות כשבתחום זה קיים ביקוש רב בעבור משרדי אדריכלות רבים, קבלנים, מהנדסים, מעצבים ועוד. אלו נהנים משירות מדויק ובאיכות גבוהה כיאה לנדרש בתחומים אלו. לסנטרגרף היכולת הטכנית הגבוהה להעניק שירותי קצה אלו תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת כיום בתחום ההעתקות והסריקות.
 שירותי מכון העתקות אור, או כפי שנהגו גם לקרוא להם בעבר – מכון העתקות שמש, היוו בעבר שירות שהיה ניתן בעבור תוכניות בנייה. כיום כמובן, מכון העתקות אלו נעשות באופן דיגיטלי.
 חשיבות של שירותי מכון העתקות אור הינה רבה. בתחום הבנייה והאדריכלות קיימות תוכניות רבות הפרוסות על דפים נרחבים המקופלים לכדי גודל כיס. בשל כך שמדובר בעצם בדפים רחבים אין אפשרות בעצם לבצע העתקות במכונות צילום גדולות ככל שיהיו. בתחום העתקות אור קיים בעצם שימוש בטכניקה הנותן מענה ויכול בעצם להתמודד עם אותם גדלים יוצאי הדופן של השרטוטים.
 השיטה הקדומה להעתקות אור נעשות על ידי אור השמש. מתכנן של מבנה היה לרוב משרטט את תוכנית הבנייה שלו על גביי נייר שקוף – פרגמנט. את הפרגמנט מצמידים לנייר הרגיש לאור – נייר זה הוא נייר ציפוי כימי שחשיפתו לאור השמש הייתה מביאה לתהליך אידוי של החומר הכימי. לנייר הכימי היינו מצמידים את נייר הפרגמנט וחושפים לשמש. בתהליך זה השמש לא הייתה חודרת והחומר הכימי נותר בעצם על הנייר הרגיש לאור.
 לאחר תהליך זה נוצר בעצם מה שמכונה בתחום - נייר העתק שמש. על נייר זה היה בעצם השרטוט המקורי. לאחר אותה חשיפה לשמש עובר הנייר תהליך פיתוח בו החומר הכימי נחשף לחומר הנקרא פיקסר (מקבע) ובכך השרטוט היה עובר מהנייר הכימי ומקובע לתוך העתקים רבים של השרטוט וזאת בצמוד לשרטוט המקורי של איש המקצוע.
 בעבר מכון העתקות האור היינו נעשות על גבי נייר כחול בלבד. כיום ניתן לבצע העתקות אלו על כל נייר בצבע אחר על אף שלרוב ההעדפה היא עדיין לנייר בצבע כחול. אבן דרך נוספת שיש לציין בתחום העתקות אור הוא היכולת כיום לבצע העתקות אור בצבע ולא רק בשחור לבן כפי שהיה נהוג בעבר. השימוש הרווח כיום בהעתקות אור מתקדמות, הכוללות כמובן את שירותי סנטרגרף, הם באמצעות מכונות הדפסה מיוחדות הנקראות פלוטרים.
 חשוב כמובן להדגיש ולציין שלא כל בית דפוס מסוגל ולו הידע בביצוע העתקות אור. לשירותים אלו נדרשים אותן מכונות ייחודיות וכמובן מפעילים מיומנים שהוכשרו לכך. עצם היותה של סנטגרף היושבת במרכז הארץ על עורק תחבורה ישיר וזמין, הופכת את בית הדפוס למרכזי עבור משרדים רבים הזקוקים לשירותי מכון העתקות אור בצורה מיידית ומקצועית.