תחום הדפוס הינו תחום המתחדש ומשתפר תדיר במקביל להתקדמות הטכנולוגית במואצת שקורת ומתרחשת בתחומים רבים אחרים.
עבודת הדפוס הפכה עם השנים למהירה יותר, יעילה, מדויקת ויפה לעין וזאת בזכות חברות רבות המשקיעות כספים רבים על מנת להביא את תחום הדפוס לתחום בולט ומרהיב מבחינה חזותית. המעבר הבולט בתחום הדפוס היה המעבר ממכונות דיו, אשר בעזרתם הודפסו מוצרים רבים, לעבר שיטת הדפוס הדיגיטלי.

שיטה זו היא כיום המתקדמת ביותר בה נעשה שימוש במכונות מתקדמות בעבור דפוס, לא רק על נייר אלא גם על גבי חומרים אחרים. הדפוס הדיגיטלי מושתת כמובן על עבודת המחשב, דבר המביא לתוצאות איכותיות ומדויקות הרבה יותר.

היתרון הבולט כמובן בדפוס הדיגיטלי הוא בתוצר האיכותי. דפוס דיגיטלי מעניק כמובן תוצאות איכותיות בעלות צבעים חדים, גימורים מדויקים, הבלטה של גווני צבעים ייחודיים ועוד. אי לכך, תפס הדפוס הדיגיטלי מקום בולט ומרכזי אצל מרבית העסקים והחברות כיום בכל העולם, עד לכדי מצב שכיום שיטת דפוס זו היא הרווחת והמקובלת.

המעבר לדפוס הדיגיטלי הביא עימו באופן טבעי לחיסכון משמעותי הן במישור הכספי והן מבחינת זמן. הדפסות דיגיטליות נעשות תוך זמן קצר ביותר. התוצר אותו אנו רוצים להדפיס נמצא על המחשב ובלחיצת כפתור נשלח אוטומטית למדפסת המסוגלת ליצור תוך מספר דקות מספר עותקים רב, תוך שמירה על אותה איכות לכל אורך ההדפסה. למול הדפסות של מכונות דיו ישנות וארכאיות אין צורך להמתין להתייבשות הדיו מההדפסה ולהימנע ממגע, זאת על מנת לא לפגום בהדפסה בכך שהדיו שטרם התייבש נמרח.

מעבר לכך, תחזוקת אותן מכונות ישנות דרשו השקעה כספית בחומרי גלם ותחזוקה. הבסיס לעבודה של דפוס דיגיטלי הוא המחשב. באמתחתו מצויים בצורה מסודרת כל הקבצים אותם אנו רוצים להדפיס. אותו מחשב מאפשר לנו כמובן להביע בצורה מדויקת ויצירתית יותר איך נרצה את התוצר המוגמר בהדפסה דיגיטלית וזאת בעזרת תוכנות רבות המסייעות לכך.

אלו כמובן הופכים את מלאכת ההדפסה הן למהנה יותר וכמובן לעולם מלא של אפשרויות ייחודיות ולא קונבנציונאליות.
במסגרת אותן יתרונות הקיימים בשירותים הקשורים לדפוס דיגיטלי יש כמובן צורך באנשים המכירים את התחום מקרוב.

במסגרתה של סנטרגרף קיימים אנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע רב בתחום ההדפסה הדיגיטלית.
אלו כמובן יעניקו מענה מדויק לכל צרכי הדפסה דיגיטלית המשתנים בין אם מדובר בהזמנות לאירועים,
ברושורים, מתקני תצוגה, הדפסה על מוצרים ועוד.